• Originalet sedan 2020
  • 3000+ cirkulerade enheter

Hur kan vi hjälpa dig?


På Hilversum brinner vi för allt som har med Sonos att göra lika mycket som vi brinner för att ge dig en upplevelse i världsklass. Så oavsett om du funderar på vilka enheter som fungerar ihop, vill veta när beställningen kommer fram eller är nyfiken på oss som företag finns vi här för att svara och vägleda dig.

Om du vill ha ett riktigt snabbt svar är det enklast att skriva till oss i chatten eller skicka ett direktmeddelande på Instagram eller Facebook, men du kan såklart också kontakta oss via mail om du hellre önskar det. Du kan även själv söka svar på din fråga i vår FAQ där vi besvarar de vanligaste köp- och säljfrågorna, alternativt spana in våra guider där vi delar med oss av inspiration, tips och råd.

Chatt

I chatten får du snabba svar och personlig vägledning direkt. Chatten är vanligtvis öppen alla dagar i veckan mellan kl. 10-21 och när vi är tillgängliga visas en chatt-ikon nere till höger.

Mail

Vill du komma i kontakt med oss utanför våra öppettider eller om du föredrar att maila kan du när som helst skriva till oss. Vår mail är hej@hilversum.se och vi svarar vanligtvis inom några timmar oavsett veckodag.

Instagram

Ställ en fråga eller följ oss via @hilversum_sverige för att ta del av intressanta tips, spännande produkter, aktuella nyheter och andra skojiga uppdateringar.

Facebook

Ställ en fråga eller följ oss via @hilversumsverige för att ta del av intressanta tips, spännande produkter, aktuella nyheter och andra skojiga uppdateringar.

Företagsinformation

Företagsnamn: PABER AB
Organisationsnummer: 559253-5099